Školení nastavení, analýzy a vyhodnocení PPC kampaní AdWords a Sklik

Školení / kurz PPC reklamy Google AdWords PrahaPokud máte vlastní eshop, nejspíš jste si již někdy zkoušeli sami nastavit PPC kampaň. Pak víte jak složité jsou systémy, ve kterých se kampaně řídí a jak rychle se tyto systémy vyvíjí a mění. Pro začátečníka se jedná o nekonečnou změť záložek, cizích výrazů a čísel. Chcete-li do problematiky proniknout, pak jsme tu právě pro vás. Ukážeme vám co která záložka znamená a jak je potřeba věci nastavit, aby správně fungovaly. Naučíme vás finty jak srazit cenu, jak přeskočit konkurenci a jak najít díru na trhu.

Školení / kurz Google Analytics a PPC AdWords Praha

Kurz PPC systémů: Google AdWords, Seznam.cz Sklik

  • Seznam Sklik - školení PPC a display reklamyVysvětlíme vám základy i pokročilé funkce systémů prodeje PPC reklamy
  • Na praktických příkladech předvedeme jejich fungování
  • Naučíme vás jak si sami spravovat své reklamní kampaně – je to snažší, než si možná myslíte!
  • Ukážeme vám, jak správně vyhodnocovat úspěšnost a konverze vašich kampaní a jednotlivých klíčových slov
  • Naučíme vás definovat keywords, nastavit správné cenové hladiny
  • Pomůžeme nastavit vaše cíle a vysvětlíme jak funguje jejich sledování
  • Vysvětlíme finty, jako je využívání překlepů, různé cenové hladiny pro mobilní zařízení nebo pro různá časová období
  • Chcete vědět, jak spustit kampaň na Slovensku? Ani toto není problém.
  • Víte, jak nastavit remarketing a behaviorálně cílenou kampaň? Jak cílet na publika podle sociodemografie?
  • Ukážeme vám, jak spustit a ovládat bannerovou kampaň či kampaň na YouTube nebo v Google Play

I sebelepší znalost AdWords či Skliku je k ničemu neumí-li si uživatel kampaně vyhodnotit v Google Analytics. A vyhodnocením nemyslíme záložku „konverze“, ale komplexní pohled na reklamní kampaň až do úrovně vyhledávacích dotazů, jejich konverzní síly či míry okamžitého opuštění.

Pokročilé vyhodnocování konverzí – kombinace se systémem Google Analytics

  • Školení / kurz Google Analytics PrahaVysvětlíme vám jak fungují konverzní kódy, jak je nadefinovat a správně nasadit
  • Atribuční modely, multikanálové cesty, zdroje provozu
  • Ukázka fungování a vysvětlení všech dostupných pojmů
  • Měření cílů, průchodů košíkem, identifikace rizikových míst na stránce
  • Nastavení UTM parametrů, rozdíly a specifika AdWords v. Sklik

» Školení v systému Google Universal Analytics


Jít na titulní stránku