Školení nastavení, analýzy a vyhodnocení PPC kampaní AdWords a Sklik

Google AdWords PPC kampaněPokud máte vlastní eshop, nejspíš jste si již někdy zkoušeli sami nastavit PPC kampaň. Pak víte jak složité jsou systémy, ve kterých se kampaně řídí a jak rychle se tyto systémy vyvíjí a mění. Pro začátečníka se jedná o nekonečnou změť záložek, cizích výrazů a čísel.

Chcete-li do problematiky proniknout, pak jsme tu právě pro Vás. Ukážeme Vám co která záložka znamená a jak je potřeba věci nastavit, aby správně fungovaly. Naučíme vás finty jak srazit cenu, jak přeskočit konkurenci a jak najít díru na trhu.

Seznam.cz Sklik PPC kampaněKurz PPC systémů: Google AdWords, Seznam.cz Sklik

  • Vysvětlíme Vám základy i pokročilé funkce systémů prodeje PPC reklamy
  • Na praktických příkladech předvedeme jejich fungování
  • Naučíme Vás jak si sami spravovat své reklamní kampaně – je to snažší, než si myslíte!
  • Ukážeme Vám, jak správně vyhodnocovat úspěšnost a konverze Vašich kampaní a jednotlivých klíčových slov
  • Naučíme Vás definovat keywords, nastavit správné cenové hladiny
  • Vysvětlíme finty, jako je využívání překlepů, různé cenové hladiny pro mobilní zařízení nebo pro různá časová období
  • Chcete vědět, jak spustit kampaň na Slovensku?
  • Víte, jak nastavi remarketing a behaviorálně cílenou kampaň?
  • Ukážeme Vám, jak spustit a ovládat bannerovou kampaň či kampaň na YouTubu nebo v Google Play

I sebelepší znalost AdWords či Skliku je k ničemu neumí-li si uživatel kampaně vyhodnotit v Google Analytics. A vyhodnocením nemyslíme záložku „konverze“, ale komplexní pohled na reklamní kampaň až do úrovně vyhledávacích dotazů, jejich konverzní síly či míry okamžitého opuštění.

Google AnalyticsPokročilé vyhodnocování konverzí – kombinace se systémem Google Analytics

  • Vysvětlíme Vám jak fungují konverzní kódy, jak je nadefinovat a správně nasadit
  • Atribučí modely, multikanálové cesty, zdroje provozu
  • Měření cílů, průchodů košíkem, identifikace rizikových míst na stránce
  • Nastavení UTM parametrů, rozdíly a specifika AdWords v. Sklik

Školení v systému Google Universal Analytics

Pokračujte na titulní stránku