Audit, správa a nastavení PPC reklamních kampaní AdWords, Sklik a Google Play

Google AdWords PPC kampaněSetkáváme se s tím, že si klienti nastaví sami PPC reklamu, a ta pak není správně optimalizovaná. Dochází k nereálným cenám za proklik, chybí napojení na analýzy dat, reklama nevydělává peníze. Umíme správně definovat klíčová slova, systémy nastavit a vydupat z nich maximum. Vše změříme a zoptimalizujeme tak, abyste dostali za své investice do reklamy co nejvíce muziky.

Audit, nastavení a správa PPC kampaní

Na začátku je vždy detailní analýza potřeb Vašeho byznysu a analýza konkurence. Identifikujeme příležitostí a hledáme skuliny na trhu. Nastavíme vhodnou strategii a zvolíme optimální rozložení reklamního rozpočtu.

  • Analýza klíčových slov, textů a produktů
  • Vyhodnocení výkonosti dosavadních kampaní
  • Optimalizace kampaní směrem k maximální výkonosti a rentabilnosti
  • Měříme konverze, asistované konverze
  • Vyhodnocujeme atribuční modely
  • Hlídáme relevanci webu a zvyšujeme ji
  • Využíváme pokročilé funkce PPC reklamy
  • Remarketing
  • Behaviorální cílení
  • Dynamické reklamy
  • Videoreklama
  • Promování aplikací pro systém Google Play

Display reklama

Reklama na sociálních sítích

RTB a programmatic

Pokračujte na titulní stránku