Google / Universal Analytics – nastavení, pojmy, analýza a vyhodnocení

Google AnalyticsVyužíváte pro Vaše podnikání Google (Universal) Analytics? Naučíme Vás dostat z něj maximum. Ukážeme Vám jak je správně nastavit, vysvětlíme co která jednotka znamená a proč se data liší proti ostatním měřícím systémům.

Naučte se argumentovat Vašim obchodním partnerům, vyvrátit jim jejich dojmy. Zbavte se závislosti na polovzdělaných mudrlantech ze Strahovských kolejí.

Kurz Google Analytics / Universal Analytics

  • Revize nasazení měřících kódů
  • Vstupní školení do problematiky Google Analytics pro Váš či Vaše zaměstnance
  • Školení na správné používání Google Analytics a všech jeho funkcí
  • Nabízíme různé úrovně školení podle Vašich konkrétních potřeb. Od základního vstupního školení až po sofistikované funkce, jako jsou atribuční modely či vyhodnocování konverzí eshopu
  • Analýza vstupních a výstupních stránek Vašeho webu či eshopu
  • Popis hlavních pojmů, jejich interpretace – návštěvy, Page Views, Bounce Rate, ATS, AVT
  • Jak analyzovat obsah, průchody košíkem
  • Analýza zdrojů provozu – organic, social, direct traffic
  • Jak pracovat s reálným časem
  • Vysvětlení důležitých metrik a jejich úskalí, na než je třeba si dát pozor
  • Srovnání dat s ostatními měřícími softwary
  • Používání správných dat pro správné účely ve správný moment
  • Každé školení může být indiviuálně sestaveno – ušito na míru právě Vašemu podnikání

Výše uvedné využijí všichni ti, kteří mají jednoduché webové stránky. Pokud však máte eshop, pak je potřeba jít mnohem dál a naučit se v Google Analytics vyhodnocovat konverze. Jedná se většinou o jedinou cestu ke zvládnutí ekonomiky fungování webu, a tedy o nutnou podmínku internetového podnikání.

Google Analytics měření konverzíPokročilé vyhodnocování konverzí v Google Analytics

  • Vše důležité a konverzích a jejich vyhodnocování
  • Obsahová analýza návštěvníků – jak se po stránce pohybují, kde si neví rady, kudy odchází
  • Měření událostí a cílů, ocenění cílů
  • Vyhodnocení průběhu Vašich zákazníků objednávkovýcm procesem – kde mají problémy, kde ukončí nákup, kde dochází k odchodům z webu?
  • Jak se lidé na Vašem eshopu chovají? Co dávají do košíku, proč si pak věc nekoupí?
  • Vícekanálové cesty, asistované konverze
  • Atribuční modely
  • Propojení s Google Search Console / Google Webmaster Tools
  • Jak nastavit konverzní kódy
  • Předvedení implemenetace Google Analytics kódů a javascriptových měření

Školení používání PPC reklamy

Pokračujte na titulní stránku