Potřebuji více konverzí, účinnější reklamu a vyšší zisky

wyšší výkon webu optimalizaceMáte web nebo eshop, který je již po technické a SEO stránce dostatečně optimalizovaný? Pojďme se společně podívat na jeho výkon. Na to, jestli je potenciál webu těžen na maximum. Jestli se každá investovaná koruna skutečně vrací, neleží-li někde nevyužité příležitosti. Prověříme, že veškeré reklamní kampaně jsou správně nastavené, a to podle nejnovějších trendů – HTML 5, RTB apod.

1. fáze – hloubkový audit eshopu / webu

audit a anaýza webu a eshopuChceme-li vylepšit výkon, je nejdříve potřeba porozumět současnému stavu daného webu. Podíváme se na to jak se lidé na Vašem webu chovají, jak často se vrací a kolik času tam tráví. Jaké stránky navštěvují nejčastěji, jak se pohybují košíkem v eshopu, na kterých stránkách opouští web. Nemají problémy s mobilní verzí nebo s rychlostí? Dokážou najít co hledají, chápou správně funcionalitu webu? Máte správně nastavený Newsletter, nepadá do SPAMu? Je web dostatečně vidět na sociálních sítítch? Chceme-li zvýšit výkon, je třeba nalézt na tyto otázky odpovědi

zelená šipka  Analýza User Experience – heatmapy, clickmapy, průchody webem

zelená šipka  Audit výkonu minulých reklamních kampaní

zelená šipka  Audit a analýza přítomnosti na sociálních sítích


2. fáze – zvyšujeme konverze, výkon, obraty

konverzní poměr a výkonPro optimální výkon eshopu je nutno zajistit rovnováhu na mnoha frontách. Web musí být správně optimalizovaný pro vyhledávače, musí obsahovat správné texty, které se budou líbit jak návštěvníkům, tak robotům. Návštěvníci se musí na webu cítit dobře a nakupování musí být snadné, rychlé a bezpečné.

Reklamní kampaně nesmí lhát a je nutno správně zvolit jejich textové a grafické vyznění. Je třeba správně nastavit cenové hladiny a nabídnout reklamu těm správným lidem, v ten správný moment a tím správným reklamním kanálem. Naši odborníci umí tento složitý komplex problémů vyřešit.

zelená šipka  SEO optimalizace webu

zelená šipka  Výroba textů – copywriting

zelená šipka  Vylepšení UX – User Experience

zelená šipka  Nastavení a optimalizace reklamních kampaní

zelená šipka  Zlepšení práce se sociálními sítěmi


3. fáze – vyhodnocujeme

Google Analytics měření konverzíJe-li vše správně nastaveno a reklamy běží, je nutno začít své online podnikání analyzovat. Nastavíme Vám správně měření konverzí, cílů, událostí a vymyslíme systém pravidelného reportingu. Proškolíme Vás či Vaše zaměstnance v práci s Google Analytics, abyste si v budoucnu sami dokázali vyhodnotit své kampaně. Uvedeme Vás do tajů webové analytiky.

zelená šipka  Nastavení měřících systémů – cílů, událostí

zelená šipka  Vyhodnocování výkonu webu a eshopu v Google Analytics

zelená šipka  Nastavení a vyhodnocení PPC reklam v AdWords a Sklik


Pokračujte na titulní stránku